Serwis NowePrzetargi.pl używa plików cookies (ciasteczek). Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszego serwisu, np. zapamiętywanie preferencji i ustawień na naszych stronach lub zbieranie
informacji dotyczących statystyki odwiedzin serwisu. Korzystanie z serwisu NowePrzetargi.pl jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na używanie plików cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przeczytaj naszą politykę prywatnosci. W każdej chwili można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.  zamknij
Przelicznik EURO
w Zamówieniach:
4,3117
Obowiązek stosowania ustawy Pzp od:
kwoty 30.000 EURO, czyli 129.351 zł
Szkolenie:
Temat:

"Zamówienia publiczne od A do Z oraz nieprawidłowości w procedurze. Wprowadzenie do elektronizacji zamówień publicznych."

Prowadzący: Jacek Jerka
Data rozpoczęcia: 2018-02-26
Czas trwania: 2 dni
Miejsce: Bydgoszcz, sala konferencyjna City Hotelu, ul. 3 Maja 6, godz. 9:30-15:30
Informacje o prowadzącym:
Jacek Jerka - prawnik, były członek Rady Zamówień Publicznych przy Prezesie UZP oraz członek Zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych a w poprzedniej kadencji jego Prezes. W poprzednich latach pracownik Departamentu Prawnego Urzędu Zamówień Publicznych oraz Ministerstwa Finansów. Od lat bierze udział w procesie legislacyjnym związanym ze zmianami w systemie zamówień publicznych. Przez sześć lat był rzecznikiem dyscypliny finansów publicznych, posiada szeroką praktyczną wiedzę z zakresu zamówień publicznych oraz tematyki związanej z finansami publicznymi oraz odpowiedzialnością z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych. Znany i ceniony trener, doświadczony konsultant, ceniony za konkretny przekaz wiedzy i pewnie udzielane odpowiedzi na pytania.



Dział:
Zamówienia publiczne, Finanse publiczne, Dyscyplina finansów publicznych

Zakres:
  1. Problemy praktyczne na poszczególnych etapach postępowania:
    • Wprowadzenie.
    • Łączne lub rozdzielne udzielanie zamówień.
    • Opis przedmiotu zamówienia: dopuszczalność stosowania znaków towarowych, patentów, oraz pochodzenia; certyfikaty i oznakowanie jako elementy opisu przedmiotu zamówienia; zatrudnianie osób w oparciu o umowę o pracę przy zamówieniach na usługi lub roboty budowlane; podwykonawstwo w opisie przedmiotu zamówienia.
    • Ustalenie wartości zamówienia: zamówienia udzielane w częściach a zamówienia udzielane w jednym postępowaniu; obowiązek sumowania zamówień a „nakaz” dzielenia zamówienia; dostawy inwestorskie, usługi udostępnione wykonawcy a wartość zamówienia na roboty budowlane; wartość zamówienia w ramach opcji.
    • Dokument SIWZ - redakcja poszczególnych zapisów: warunki udziału w postępowaniu; podstawy wykluczenia z postępowania (obligatoryjne i fakultatywne); wadium; sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami; kryteria oceny ofert; wykaz oświadczeń i dokumentów w ujęciu podmiotowym i przedmiotowym.
    • Dokument SIWZ i ogłoszenie - problemy praktyczne z zamieszczaniem prawidłowych ogłoszeń w Dzienniku Urzędowym UE.
    • Przebieg postępowania ze szczególnym uwzględnieniem następujących trybów: Przetarg Nieograniczonych, Przetarg Ograniczony, Dialog Konkurencyjny, Negocjacje bez Ogłoszenia, Zapytanie o Cenę, Zamówienie z wolnej ręki.
    • Badanie i ocena ofert, w tym poprawianie omyłek, odrzucanie ofert, badanie rażąco niskiej ceny, ocena złożonych ofert w ramach poszczególnych kryteriów.
    • Wybór oferty najkorzystniejszej.
  2. Uwarunkowania prawne i faktyczne elektronizacji ZP w kontekście:
    • charakterystyki zamówień udzielanych przez poszczególnych zamawiających;
    • wspólnych platform przewidzianych przez UZP lub organy do tego uprawnione;
    • dostępnych rozwiązań umożliwiających elektroniczne udzielanie zamówień publicznych.
  3. Praktyczne wskazówki i doświadczenia związane z wyborem platformy i wdrażaniem elektronicznych zamówień w jednostce:
    • tryb udzielenia zamówienia;
    • kluczowe elementy opisu przedmiotu zamówienia oraz warunków i wymagań stawianych wykonawcom;
    • optymalne brzmienie niektórych zapisów umowy z uwzględnieniem czasowego charakteru jej trwania;
    • możliwe nieprawidłowości w procedurze na wybór platformy elektronicznych zamówień publicznych.
  4. Dyskusja – odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.



Organizator szkolenia: Centrum Doradztwa i Kształcenia "Nowe Przetargi" widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie pod numerem ewidencyjnym 2.18/00040/2007. Firma znajduje się również w ewidencji jednostek upoważnionych do organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej prowadzonej przez Urząd Służby Cywilnej w Warszawie.

Zakres proponowanego szkolenia jest opracowaniem autorskim CDIK Nowe Przetargi w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku O prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 24, poz. 83 ze zm.) i podlega ochronie prawnej przewidzianej zapisami tej ustawy.




Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest głównie dla:
  • pracowników działów zamówień publicznych
  • osób sprawujących nadzór nad procedurami zamówień publicznych w jednostce,
  • kierowników jednostek,
  • księgowych,
  • członków komisji przetargowych,
  • pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie lub prowadzenie postępowań do i powyżej 30 000 euro,
  • pracowników różnych działów odpowiedzialnych za szacowanie i opis przedmiotu zamówienia - również w przypadku zamówień do 30 000 euro,
  • wykonawców zainteresowanych pozyskaniem wiedzy praktycznej,
  • osób kontrolujących zamówienia publiczne,
  • innych osób zainteresowanych poszerzeniem, uaktualnieniem swojej wiedzy na temat zamówień publicznych w praktycznym stosowaniu.

Metodologia:
Szkolenie prowadzone jest metodą interakcyjną, metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach.

Informacje dodatkowe:
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora szkolenia oraz przesłanie karty zgłoszenia na numer faksu: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777 lub adres poczty elektronicznej: szkolenia@noweprzetargi.pl.

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777, 801 889 888 oraz 607 801 192, 607 411 300.


Cena:
780,- zł

Cena zawiera:
Koszt uczestnictwa 1 osoby w szkoleniu wynosi 780,- zł w przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych. W pozostałych przypadkach koszt szkolenia wynosi 960,- zł brutto (VAT 23%) i obejmuje pisemny certyfikat uczestnictwa sygnowany przez wykładowcę i organizatora, koszt materiałów, lunch, serwis kawowy. UWAGA!!!

Przy zgłoszeniu powyżej 3-ech osób cena szkolenia negocjowana indywidualnie.



Opcje:
Istnieje możliwość organizacji szkolenia w formule szkolenia zamkniętego - realizowanego na zlecenie zamawiającego we wskazanym czasie i miejscu. Główną zaletą organizowanych przez nas szkoleń zamkniętych jest dopasowanie ich zakresu do indywidualnych potrzeb konkretnego klienta.

 

Nowe przetargi
Najbliższe szkolenia
Nowe przetargi
Bezpłatny newsletter
Nowe przetargi
Ostatnio dodane pliki
tel./fax 0 801 889 888, e-mail: redakcja@noweprzetargi.pl
Noweprzetargi 2009 - Wszelkie prawa zastrzeżone

Rejestr Instytucji Szkoleniowych nr 2.18/00040/2007
Wpis do ewidencji jednostek upoważnionych do organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej prowadzonej przez Urząd Służby Cywilnej w Warszawie